2:17 AM | Author: MUHAMMAD LABIB ABD JALIL



salam 2 all,

Alhamdulillah bersyukur pada Ilahi diatas nikmat kurniaanNya yang masih memberikan nikmat kehidupan di dunia ini. Berakhir sudah pentadbiran PMRAM 2009 setelah pengumuman dibuat oleh Tuan Presiden PMRAM 2009 diatas pembubaran kabinet PMRAM pada 13 April 2010.
Sedih dihati amat dirasai sekelian mereka yang bergelar Badan Pengurus PMRAM termasuk saya. Umpama bak kata Us Muiz mantan Presiden PMRAM 2009, kehidupan sebagai badan pengurus amatlah pelik sekali, benarlah apa yang diperkatakan olehnya, yang lebih pelik ialah ukhwah sesama Badan Pengurus yang cukup rapat.
Setahun saya bergelar Badan Pengurus PMRAM amat banyak pengalaman, didikan, tarbiyah serta cabaran yang saya dapat, hanya ucapan jutaan terima kasih pada us Muiz Presiden PMRAM 2009, saf kepimpinan Badan Pengurus, AJKT HEWI PMRAM, kekanda Penasihat PMRAM, tidak dilupakan juga sahabat-sahabat DPM Mansurah yang banyak memberi sokongan, Us Adham, Us Amirul, Us Amir Hamzah, Us Zahimie dan lain2 lagi. Khusus buat isteri tercinta Nor Ashikin binti Abdul Hamid yang sentiasa memahami perjuangan abang, serta semua ahli PMRAM yang sentiasa menjadi pendukung PMRAM, hanya Allah sahaja yang dapat membalas jasa baik kalian. Terima kasih juga pada DPM angkat iaitu DPM Dumyat serta BKAN Wilayah Persekutuan, saya memohon maaf seandainya sepanjang saya menjadi Badan Pengurus saya ada buat salah dan silap serta kekurangan pada kalian semua. Semoga Allah memberi kekuatan pada kita semua dan terus istiqomah dalam jemaah Islam.
Buat sahabat-sahabat yang kekal dan baru memenangi pilihanraya umum PMRAM bagi merebut jawatan Badan Pengurus, saya mengharapkan agar kalian bersabar dalam setiap apa jua cabaran dan rintangan yang bakal dihadapi. Ingatlah tugas sebagai pemimpin bukan satu mainan, tetapi ianya adalah amanah yang diberi oleh Allah. Jadilah seorang yang mempunyai jiwa besar dalam memimpin PMRAM.
Akhirnya saya tujukan ucapan pada semua mantan Badan Pengurus 2009 kekalkanlah ukhwah kita semua, agak sedih bila teringat gelagat serta gurauan yang menyeronokkan hati seperti gurauan Us Malik, Us Zuhaili, Us Jamal, Us Amal, Us Azlan serta mantan-mantan yang lain.
Buat kawan-kawan yang suka pada projek A4 jangan lupa pada saya kalau nak sambugn projek tersebut, begitu juga kalau ada buat gerak gembur lontaran jalur pun jangan lupakan saya.

Jiwa Besar Terasi Dasar... kita PMRAM.



Muhammad Labib Abd Jalil
Mantan Badan Pengurus PMRAM 2009.


|
This entry was posted on 2:17 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comments:

On April 17, 2010 at 11:44 AM , Muhamad Amirul bin Hasim said...

-->> semoga terus thabat dalam perjuangan :D